نماز باشکوه عید قربان در مسجد جامع کرمانشاه اقامه می شود

سروری،گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید قربان فردا یکشنبه ۱۹ تیرماه سال جاری نماز با شکوه عید ساعت ۸ صبح در مسجد جامع کرمانشاه اقامه می‌شود.

عباس سروری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان ،گفت:عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان بوده که سرشار از آموزه‌های دینی و تربیتی است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ،افزود: خواندن نماز عید قربان، انجام غسل روز عید قربان، خواندن دعای ندبه و زیارت امام حسین و خواندن تکبیرات خاصه از جمله اعمال دیگری است که مسلمانان در این روز انجام می‌دهند.
 

 

وی خاطر نشان کرد:روز دهم ماه ذی الحجه مصادف با عید قربان از بزرگ ترین عیدهای مسلمانان است؛ یادآور فداکاری و ایثار ابراهیم در راه رضای معبود و تسلیم و ایمان اسماعیل در قربانگاه عشق است.

 

 

سروری تصریح کرد: نماز عید قربان در کرمانشاه به امامت آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان کرمانشاه رأس ساعت هشت صبح  با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کرمانشاه در مصلی این شهر و همزمان درشهرستان های  تابعه برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ،اظهار کرد: نماز عید قربان دو رکعت است و در هر ركعتى حمد و سوره خوانده مى‌شود و ركعت اوّل بعد از سوره پنج تکبیر و قنوت و در ركعت دوم بعد از سوره چهار تكبير و قنوت دارد

کد خبر 1194445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha