اجرای برنامه های آموزشی و هنری در  فصل تابستان

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس گفت: طی فصل تابستان برنامه های آموزشی، هنری، قرآنی و ورزشی و اردوی زیارتی و سیاحتی در راستای اجرای طرح ملی اوقات فراغت در طبس اجرا می شود.

حجت الاسلام «مهدی آیین پرست» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: طرح ملی اوقات فراغت امسال با شعار «مسجد شور بندگی، نشاط زندگی» به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ملی فهما در حال اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در ادامه گفت: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت آموزی و نشاط بخشی در تابستان از اهداف اجرای طرح اوقات فراغت بچه های مسجد از اهداف اجرای این طرح است.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس اقدام برگزاری کلاس های مختلف در تابستان می کند، افزود: کلاس های اوقات فراغت اعم از احکام، تلاوت، روان خوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم است که به همت این کانون اجرا می شود.

 

حجت الاسلام آیین پرست به کلاس های آموزشی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح ملی اوقات فراغت کلاس های تقویتی و آموزشی ریاضی و زبان برای مقطع دوازدهم و برنامه های مختلف ورزشی و تفریحی به همت این کانون برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در خصوص برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی عنوان کرد: طی فصل تابستان برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای اعضای این کانون در دستور کار قرار دارد.

 

 

کد خبر 1194707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha