رادیو ایران و روند انتخاب خبره ورزشی در انتخابات کمیته ملی المپیک

برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۲۰ تیر ماه با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی روند انتخاب خبره ورزشی در انتخابات کمیته ملی المپیک می پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، شهریورماه سال جاری انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می شود و در فاصله کوتاهی مانده به این رویداد مهم برنامه «ایران امروز» از گروه وزش و تفریحات ، زوایای مختلف برگزاری این انتخابات را بیشتر مورد توجه قرار می دهد.

محمد حسین معتمد هاشمی مجری کارشناس برنامه «ایران امروز» دوشنبه ها بیان کرد: کمیته ملی المپیک از ۲۵ تیر برگزاری مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک را اطلاع رسانی می‌کند و همچنین در این اطلاعیه مشخص می شود که چه کسانی امکان نامزد شدن، برای حضور در انتخابات  را دارند.

وی ادامه داد: زمان آغاز ثبت نام ها نامزدها از کاندیداها نیز از پنجم مرداد آغاز می شود.

معتمد هاشمی افزود: هیات اجرایی کمیته ملی المپیک باید انتخاب خبرگان ورزشی را در دستور کار قرار دهد تا اگر عضوی از این خبره‌ها می‌خواهد در انتخابات باشد، امکان حضور برایش فراهم شود.

انتخاب خبره‌ها، می‌تواند پربحث‌ترین تصمیم کمیته ملی المپیک باشد.

این کارشناس مجری ورزشی متذکر شد: با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه «ایران امروز» دوشنبه با حضور آزاده پیراکوه روزنامه نگار ورزشی، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مجید کیهانی یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مصطفی هاشمی طبا رییس اسبق کمیته ملی المپیک و محمد رضا کاظمی روزنامه نگار ورزشی شرایط خبره ورزشی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک از جنبه های گوناگون بررسی می شود.

گفتنی است، «ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه کنندگی جواد فیاضی و اجرای محمد حسین معتمد هاشمی ساعت 11:40 از رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 1194807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha