طرح «نذر قربانی» با ذبح ۵ رأس دام در کانون «منتظران نور» اجرا شد

نیکجو گفت: طرح «نذر قربانی» همزمان با عید سعید قربان با ذبح پنج رأس دام در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم اجرا شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با عید سعید قربان، طرح «نذر قربانی» از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: طرح «نذر قربانی» از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در مناسبت های مختلف به ویژه نیمه شعبان و عید قربان است که به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور فرج حجت بن الحسن (ع) به اجرا در می آید.

 

وی به اجرای این برنامه همزمان با عید قربان اشاره کرد و اظهار داشت: در این برنامه تعداد پنج رأس گوسفند ذبح و گوشت های آن پس از بسته بندی میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند توزیع شد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح، ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه شده است، عنوان کرد: هزینه تهیه و خرید گوسفندان نیز از سوی خیران و اهالی مسجد تامین شد که از آنها بابت این اقدام نیک و خیرخواهانه قدردانی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم عنوان کرد: این اقدام نیکوکارانه در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌ های نیازمند در عید قربان اجرا ‌شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسته های نذر قربانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین خانواده های نیازمندی که از قبل توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شناسایی شده بودند تقسیم شد.

 

نیکجو با تاکید بر اینکه این طرح اشاعه، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند، گفت: امیدواریم این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مؤمنانه با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

کد خبر 1194829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha