توزیع ۹۰بسته گوشت نذری بین نیازمندان میاندورودی

شفیعی از توزیع ۹۰بسته گوشت ۹۰۰گرمی به ارزش ۲۰۰میلیون ریال به همت خادمیاران رضوی و به مناسبت عید قربان بین نیازمندان شهرستان میاندورود خبر داد.

«سید تقی شفیعی دارابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان میاندورود با عنایت پروردگار و به برکت نگاه انسان دوستانه ای که به پیروی از سیره ولی نعمتشان علی بن موسی الرضا(ع) دارند با تهیه بسته های گوشت نذری جهت توزیع بین نیازمندان، حامی و پیشقدم برای یاری رساندن شدند، اظهار کرد: این خادمیاران رضوی با هدف رفع آلام نیازمندان آستین همت را بالا زدند.

 

مدیرکانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندورود اذعان کرد: از حکمت‌های قربانی کردن اطعام فقرا و نیازمندان و قرب و نزدیک شدن به خداوند است که اگر عمل بر پایه تقوا باشد این نزدیک شدن حاصل می‌شود و هچنین هدف از قربانی کردن یادآوری همه نعمت‌ها از جمله دام‌های حلال است و قربانی با یاد خداوند حلیت پیدا می‌کند.

شفیعی از عیدقربان به عنوان عید الاضحی، عید فضیلت و بندگی یاد کرد و گفت: خادمیاران حریم مطهر رضوی شهرستان میاندورود در فرخنده روز عید سعید قربان و به منظور پاسداشت روز برگزیده شدن حضرت ابراهیم در مسیر امامت که حاصل امتحان بزرگ الهی است با ذبح 5 راس گوسفند به ارزش کل 200 میلیون ریال سنت حسنه قربانی را با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حاجی زاده» امام جمعه شهرستان میاندورود اجرا کردند و به سفره نیازمندان زینت بخشیدند.

وی با بیان اینکه خادمیاران تعداد 90 بسته 900 گرمی، قطعه های گوشت را در بین نیازمندان توزیع کردند، افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان میاندورود، در راستای ترویج و احیای سنت حسنه احسان و انفاق و با اقتداء به امام و ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا (ع) به یاری نیازمندان شتافتند.

 

 

کد خبر 1194916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha