فراخوان مسابقه ویدئویی لیگ شهرهای تاریخی منتشر شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از اعلام فراخوان مسابقه ویدئویی لیگ شهرهای تاریخی خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: فراخوان مسابقه ویدئویی لیگ شهرهای تاریخی منتشر شد.

 

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان افزود: این رویداد بخشی از برنامه های هجدهمین کنفرانس بین المللی اتحادیه شهرهای تاریخی جهان به میزبانی شهر آندونگ کره جنوبی است.



فرجی، با اشاره به ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، به‌کارگیری ظرفیت این قشر برای توسعه جوامع را یک ضرورت دانست و گفت: مسابقه ویدئویی لیگ شهرهای تاریخی رویدادی برای معرفی جاذبه‌های شهر و روستا با استفاده از این ظرفیت مهم است.



مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، موضوع این رویداد بین المللی را معرفی جاذبه های شهر و روستا دانست و تصریح کرد: دانش آموزان کاشانی مقطع سنی ۱۲ تا ۲۳ سال می توانند با ارسال ویدئوهای حداکثر سه  دقیقه ای از جاذبه های منطقه فرهنگی کاشان بزرگ در این مسابقه شرکت کنند.

 

فرجی مهلت ارسال آثار را تا ۱۱ شهریورماه سال جاری ذکر و تأکید کرد: این آثار باید با فرمت 1920×1080 پیکسل در قالب MP4، WMV، AVI، و MPEG تهیه و به ادمین کانال تلگرام شهرداری کاشان به آدرس @kashanadmin96 ارسال و یا به صورت حضوری به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، خانه تاریخی آل یاسین، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تحویل شود.

کد خبر 1194973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha