۴ هزار سری جهیزیه به زوج های نیازمند کشور اهدا می شود

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور از اهدای۴ هزار سری جهیزیه به زوج های نیازمند کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «سعید سلیمانی» روز چهارشنبه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان ایلامی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در سالجاری  ۴ هزار سری جهیزیه بین زوج های نیازمند سطح کشور توزیع می شود که از این تعداد ۲ هزار سری توسط کمیته امداد و ۲ هزار دیگر  توسط گروهای مردمی و جهادی اهدا می شود.

 

وی افزد: از این تعداد، تاکنون ۳ هزار ۳۰۰ جهزیه توسط کمیته امداد و گروه های جهادی  اهدا و این برنامه تا پایان تابستان ادامه دارد.

 

مدیرعامل بنیاد احسان کشور ادامه داد: سهم استان ایلام از این تعداد ۲۰۰ جهزیه است که ۱۰۰جهزیه توسط گروه های جهادی و مردمی و ۱۵۰ دیگر توسط کمیته امداد توزیع می شود.

 

وی یادآور شد: تاکنون ۲۱ هزار سری جهزیه از طریق گروه های جهادی و مردمی بین زوج های نیازمند کشور توزیع شده است.

 

سلیمانی گفت: در اربعین سالجاری اقدامات متمرکز بر حوزه بهداشت، سلامت، زیرساخت های حوزه آب و یخ است و با توجه به فصل گرما تعدادی آب سردکن توسط بنیاد احسان کشور در مرز مهران نصب می شود. همچنین حمایت از مواکب گروه های جهادی و مردمی در پخت غذا و پذیرایی، محل پارک ماشین زائران، استراحتگاه و .. توسط  بنیاد احسان کشور انجام می شود.

 

به گفته وی، هم اکنون ۳۰ هزار گروه جهادی و مردمی در کشور با بنیاد احسان تعامل دارند.

کد خبر 1195767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha