زمینه بسیار مناسبی برای گردشگری و صادرات در کرمانشاه وجود دارد

آیت الله رئیسی گفت: زمینه بسیار مناسبی برای گردشگری و صادرات باتوجه به مرز مشترک با عراق در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان کرمانشاه شهید پرور کرمانشاه که مورد استقبال آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، «بهمن امیری مقدم» استاندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی قرار گرفت، گفت: مقام معظم رهبر معظم انقلاب استان کرمانشاه را به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی  معرفی کردند و  امروز تمام مردم کشور نسبت به این مرزداران خود را مدیون مردم کرمانشاه می دانند که هشت سال جانانه مقابل صدامیان و منافقان ایستادگی کرده و از مرزهای کشور دفاع کردند.

 

رئیس جمهور افزود: کرمانشاه در طول دوران های مختلف  و هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۲۰ هزار جانباز و قریب به ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و این نشانه از صدق مردم این خطه است وماباید توجه ویژه به آن داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه در بخش های مختلف  داری ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی اس ، خاطر نشان کرد: استان به واسطه داشتن مرز مشترک با عراق در حوزه صادرات و گردشگری دارای ظرفیت بالایی است.

 

آیت الله رئیسی اظهار کرد: توسط هیأت هایی که از قبل به استان اعزام شدند نیازهای استان رصد و همچنین صحبت هایی که با مسئولان استانی صورت گرفته  و مشخص شده است و امیدواریم بتوانیم مشکلات را حل کنیم هرچند دراین سفر نمی توانیم همه نیازها را حل و مرتفع کنیم اما  اولویت ها در نظر گرفته شده و اعتباراتی برای آنها در نظر می گیرم تا زودتر به سرانجام برسند.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: در این سفره یکروزه که در جمع مردم ولایتمدار کرمانشاه هستیم. جلساتی با نخبگان و فعالان اقتصادی داریم و نتایج تصمیمات و مصوبات را در جلسه شورای اداری به اطلاع مردم و مدیران خواهیم رساند.

 

کد خبر 1195918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha