ثبت ۵۶ پایگاه تابستانه در سامانه همگام

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: ۵۶ مدرسه مجری طرح تابستانه در سامانه همگام به ثبت رسیده و طبق شیوه نامه ارسالی برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.

«صغری نوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به اُفت تحصیلی و ضرورت جبران عقب ماندگی ناشی از بیماری کرونا و ضرورت اجرای طرح در تابستانه، ۳۷ پایگاه در سطح شهر و ۵۶ مدرسه مجری در سامانه همگام به ثبت رسید و طبق شیوه نامه ارسالی برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان شیروان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری معلمان و اولیای گرامی، هرچه بهتر بتوانیم قدم های مثبتی برای دانش آموزان دوره ابتدایی برداریم و دانش آموزان را برای سال تحصیلی پیش رو آماده کنیم.

 

نوری با بیان اینکه اجرای طرح مدرسه تابستانه برای دانش آموزان می‌تواند مؤثر و نتیجه مطلوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دوره شیوع کرونا آموزش مجازی برای دانش آموزان مشکلاتی را به دنبال داشته و در روند آموزش و یادگیری آنها اختلالاتی ایجاد کرد، شرکت در این طرح باعث جبران کاستی‌ها و نیز در کسب نتیجه مطلوب‌تری در کارنامه خردادماه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه طرح مدرسه تابستانه برای دو دسته از دانش آموزانی که وضعیت قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر کسب کرده‌اند کاربردی است، عنوان کرد: در پایان این طرح ارزشیابی‌های لازم از دانش آموزان گرفته خواهد شد و نمره کسب شده در این دوره توسط دانش آموز جایگزین نمره خردادماه آنها می‌شود.

 

نوری با اشاره به اینکه طرح مدرسه تابستانه نگاهی عادلانه در آموزش و یادگیری دانش آموزان دارد، تصریح کرد: این طرح برای تحقق عدالت آموزشی فرصتی برای همه دانش آموزان در حاشیه شهر فراهم می‌کند تا مشکلات پیش آمده در ایام شیوع کرونا را جبران کند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: بیش از 15 هزار دانش آموز در 265 آموزشگاه روستایی و شهری شیروان تحصیل می کردند.

کد خبر 1196448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha