طبخ ۲۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در خرم‌آباد

جهانبخش با اشاره به سیره حضرت علی(ع) در دستگیری از نیازمندان، گفت: ۲۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در خرم‌آباد توزیع می شود.

سرهنگ «احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، افزود: دهه ولایت و عید غدیر فرصتی برای  نهادینه سازی فرهنگ و سیره  علوی است.

 

وی با بیان اینکه عید غدیر بهانه‌ای است که شادیمان را در کنار نیازمندان جشن بگیریم، افزود:  به پشتوانه حمایت های مردم و خیرین پویش نذر غدیر توسط بسیج سازندگی لرستان، کانون‌های خدمت رضوی لرستان، کمیته امداد و گروههای جهادی اجرا می‌شود.

 

مسئول بسیج سازندگی لرستان با بیان اینکه در واقعه غدیر و سیره حضرت علی(ع)  که تاکید بر رسیدگی به فقرا بود، افزود: کمک رسانی به نیازمندان در شرایط معیشتی امروزه در روز عید سعید غدیر خم ثوابی دوچندان دارد.

 

سرهنگ جهانبخش با اشاره به اینکه سفره یک کیلومتری در روز عید غدیر گسترده می‌شود، افزود: ۲۰  هزار طبخ در روز عید غدیر در محل بازسازی واقعه غدیر  انجام و  و واقعه غدیر گسترده می‌شود.

 

وی با اشاره به سیره حضرت علی(ع) در دستگیری از نیازمندان، افزود: مشارکت عمومی و حمایت خیران برای رفع مشکلات نیازمندان و رسیدگی بیشتر به نیازمندان ضروری است.

 

سرهنگ جهانبخش اظهار کرد: امیدواریم هر کس به اندازه سهم خود به عنوان عضوی از جامعه اسلامی بتواند در رسیدگی به ایتام و نیازمندان در این ایام با تهیه سبد معیشتی و اطعام نیازمندان گام بردارد  و برای هرچه بهتر برگزار شدن این پویش نیازمند مشارکت خیران هستیم.

کد خبر 1196546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha