لزوم بهره مندی از ظرفیت های مختلف برای اشتغالزایی جوانان در جهرم

شعبانی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های مختلف برای اشتغالزایی جوانان در جهرم، گفت: در زمینه اشتغال زایی جوانان از هر فرصتی به نحو مطلوب استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (شنبه ۲۵ تیر) در دیدار کارشناس هسته گزینش ارتش که به منظور تبیین نحوه جذب و به کار گیری جوانان در این نهاد نظامی به شهرستان جهرم سفر کرده بود، گفت: جهرم از لحاظ نیروهای انسانی توانمند دارای ظرفیت های بالقوه و همچنین جوانان مستعد و توانمند است.

 

فرماندار ویژه جهرم با تاکید بر لزوم مهارت افزایی جوانان در راستای برون رفت از معضل بیکاری، افزود: با توجه به اینکه دولت در حوزه اشتغال در تنگنا قرار دارد مهارت آفرینی می تواند به رفع معضل بیکاری در جامعه کمک شایانی کند.

 

وی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال زایی جوانان از هر فرصتی به نحو مطلوب استفاده می کنیم، خاطرنشان کرد: فرمانداری ویژه شهرستان جهرم از ایده ها و ظرفیت های مجموعه ها و نهادهای خصوصی و دولتی در راستای اتباع آفرینی جوانان استقبال می کند.

 

وی با اشاره به ظرفیت مناسب ارتش جمهوری اسلامی در جذب جوانان و همچنین توسعه اشتغال، عنوان کرد: فرمانداری ویژه جهرم زمینه همکاری های لازم را با این نهاد نظامی در راستای جذب و اشتغال آفرینی جوانان مهیا می کند.

کد خبر 1196628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha