خدمات درمانی بیمارستان ماسال به بیماران نامطلوب است

گیل‌چالانی با بیان اینکه خدمات درمانی این بیمارستان به بیماران بسیار نامطلوب بوده و تجهیزات بیمارستانی باید بروزرسانی شود گفت: بعد از ۵ ماه مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هنوز به شهرستان ماسال سفری نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل‌چالانی» امروز(شنبه، 25تیر) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیتی قبول می‌کند باید خود بر این موضوع که شایسته آن مسئولیت است واقف باشد که اگر چیزی غیر از این باشد جزء خائنین محسوب می‌شود.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه قبول مسئولیت باید در صورتی باشد که تخصص آن کار را داشته باشیم افزود: ساده‌زیستی یکی از ویژگی‌های افرادی که قبول مسئولیت می‌کنند باید باشد زیرا باعث تسلی خاطر محرومان و کم شدن فاصله بین مسئول و مردم می‌شوند.

 

وی خادم بودن و مردمی بودن را از دیگر خصوصیات مسئول عنوان کرد و گفت: مسئول باید خادم مردم و در بین آنها باشد و از پشت میز نشستن خودداری کند.

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه مدیران باید برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند تصریح کرد: برخی از مدیران کل این موضوع را سبک شمرده و به جهت احصاء مشکلات شهرستان به ماسال نیامده اند و این نشان می‌دهد مدیران شهرستانی نیز کم کاری کرده و مشکلات را منتقل نکرده اند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به وضعیت نامطلوب بیمارستان رسالت ماسال خاطرنشان کرد: خدمات درمانی این بیمارستان به بیماران بسیار نامطلوب بوده و تجهیزات بیمارستانی باید بروزرسانی شود.

 

وی با بیان اینکه بعد از پنج ماه رییس دانشگاه علوم پزشکی هنوز به شهرستان ماسال سفری نداشته است اظهار کرد: اجرای مصوبات کارگروه‌ها و کمیسیون ها و جلسات فرمانداری مهم است ولی‌ برخی در این خصوص کوتاهی کرده و مطمئنا با مدیری که مصوبات جلسات و کارگروه ها را توجه نداشته باشند برخورد جدی خواهد شد.

 

گیل چالانی با اشاره به فرارسیدن ایام عید امامت و ولایت بر لزوم اطلاع رسانی و فضای سازی محیطی تاکید کرد و افزود:  با توجه به مصرف بهینه انرژی توسط ادارات و بانکها، در ساعات اداری ۳۰ درصد ودر ساعت غیر اداری ۶۰ درصد تجهیزات برقی مدیریت شود.

 

فرماندار ماسال در پایان از تلاشها وزحمات «چنگیز شکوری» معاون سابق فرمانداری ماسال قدر دانی « یعقوب مقدمی» را به عنوان معاون جدید معرفی کرد.

 

کد خبر 1196719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha