«حکم شهادت» علی رستمی از مدافعان سلامت تایید شد

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: پرونده شهید مدافع سلامت «علی رستمی» پس از طی مراحل اداری و احراز در کمیسیون بنیاد شهید کشور با حکم شهید تایید و اعلام شد.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: شهید مدافع سلامت «علی رستمی» پس از طی مراحل اداری و احراز در کمیسیون بنیاد شهید کشور با حکم شهید اعلام شد که تعداد شهدای این شهرستان از ۶۳۷ شهید به ۶۳۸ شهید افزایش یافت.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان عنوان کرد: آمار شهدای شهرستان شیروان که پیش از این ۶۳۷ شهید بود با احراز حکم این شهید بزرگوار مدافع سلامت به ۶۳۸ شهید تغییر کرد و از آنجا که ایشان برادر شهید بودند آمار خانواده های دوشهید شهرستان از ۱۶ خانواده دو شهید به ۱۷ خانواده دو شهید تغییر پیدا می کند.

 

رازقی خاطرنشان کرد: شهید «علی رستمی» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و از پرسنل کادر درمان و مدافعین سلامت بود که سال گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به فیض شهادت نائل آمد.

 

وی تصریح کرد: شهید علی رستمی دارای ۲۷ سال سابقه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی و  در بیمارستان های امام خمینی و هاشمی رفسنجانی بود همچنین ایشان مدت‌ها به عنوان تکنسین فوریت های پزشکی در پایگاه های امداد جاده ای اورژانس ۱۱۵ شهر شیروان مشغول به خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان خود بود که  در یک مجاهدت دیگر در جبهه سلامت و برای مقابله با بیماری کرونا در راه خدمت به میهن به درجه شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1196808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha