جشن بچه های مسجد در کانون فاطمة الزهرا تبریز به مناسبت عید غدیر

موسوی گفت: همزمان با عید ولایت و امامت، به همت اعضای کانون و بچه های مسجد، ویژه برنامه جشن عید سعید غدیر خم برگزار شد.

«سیداحمد موسوی» در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک عید غدیر،گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم به مناسبت عید سعید غدیر خم،برگزاری آیین های جشن و سرور را در دستور خود قرار داد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز افزود: برگزاری جشن بچه های مسجد از جمله این برنامه ها بود که به همت این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

موسوی بیان کرد: این برنامه با اجرای برنامه فرهنگی همراه بود و به افرادی که مزین به نام علی و القاب مطهر این حضرت بودند،به تعداد ۱۱۰ نفر کارت هدیه نقدی از سوی کانون و مسجد اهدا شد.

وی گفت: همچنین اجرای برنامه های شاد و متنوع، سخنرانی ،مولودی خوانی، پذیرایی و... از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور بود.

مسئول کانون فرهنگی هنری ادامه داد: این برنامه در فضای باز و در پارک همجوار مسجد برگزار شد که با استقبال خانواده ها و اهالی منطقه رو به رو شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه این کانون به مناسبت عید سعید غدیر خم، عنوان کرد: در آیینی دیگر توسط این کانون فرهنگی هنری که شب گذشته برگزار شد، اهالی مسجد در این عید فرخنده به جشن نشستند.

موسوی ادامه داد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «بهربیگی» برگزار شد و «مختاری» از ذاکران اهل بیت (ع) نیز به مولودی خوانی پرداخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد، با توجه به شیوع دوباره بیماری منحوس کرونا،رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرکت کنندگان در این مجلس و محفل معنوی به شور و شعف این برنامه افزوده بود.

 

 

کد خبر 1197305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha