آیت الله شیخ قاسم: مقامات آل خلیفه، امام مهدی(عج) را قبول نمی کنند، اما فرهنگ صهیونیسم را می پذیرند

«آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم» اعلام کرد: مقامات آل خلیفه، امام مهدی(عج) را قبول نمی کنند، اما فرهنگ صهیونیسم و بیگانه را می پذیرند، به همین دلیل از کربلا و امام منتظر(عج) وحشت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، «آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم» رهبر شیعیان بحرین در صفحه رسمی توئیتر خود، سیاست فرقه گرایانه رژیم آل خلیفه در بحرین را که امام مهدی(عج) را قبول ندارد، محکوم کرد.

آل خلیفه درحالی امام مهدی (عج) را قبول ندارد که صهیونیسیم و فرهنگ های غربی که با آموزه های اسلامی همخوانی ندارد، پذیرفته است.

 

شیخ قاسم گفت: این مردم بحرین، شما حق ندارید فرزندانتان را به محبت اهل بیت(ع) تربیت کنید، زیرا تعقیب و مجازات شدید در انتظار شماست. این کشور به روی فرهنگ های بیگانه و در رأس آن فرهنگ صهیونیسم باز است. این کشور یک کشور اسلامی است!

وی تاکید کرد: غدیر روز آگاهی ملت برای بازگشت به حکومت خداست، روزی برای مبارزه همه جانبه به منظور برقراری عدل الهی در زمین و نجات انسان و روزی برای جهان در برپایی حکومت اسلامی در همه جهان است.

 

رهبر شیعیان بحرین گفت: مستبدان جهان در وحشت همیشگی از اسلام، غدیر، کربلا و امام منتظر(ع) و حتی «سلام یامهدی» هستند.

اظهارات آیت الله قاسم پس از آن بیان شد که مقامات بحرین به عمد از برپایی فعالیت مذهبی برای شیعیان و خواندن سرود «سلام یامهدی» در شهرک الدیر و ستره و دراز جلوگیری کردند. مقامات بحرین  علیه شعایر مذهبی شیعیان در این کشور به آزار و اذیت مذهبی و محدود کردن آزادی ادیان اقدام کردند.

کد خبر 1197444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha