۱۰۰۰بسته معیشتی اوقاف مازندران به یمن عید غدیر توزیع شد

حجت الاسلام محمدی لائینی از توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه اوقاف استان خبر داد و گفت:تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی از طرف اداره کل اوقاف وامور خیریه استان به نیازمندان و مصارفی که در راستای اهداف موقوفات بود توزیع شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۸تیر) در رزمایش کمک مومنانه اوقاف و امورخیریه مازندران با عنوان تبرکات علوی که در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و ولادت امام هفتم شیعیان، اظهار کرد: توزیع این کمک های مومنانه  در قالب طرح «تبرکات علوی» نمونه بارزی از انفاق در راستای ترویج سیره امام علی(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران برلزوم تبدیل شدن امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم موجبات بروز و ظهور برکات فرهنگی و کاهش آسیب هایاجتماعی را فراهم می آورد.

 

وی برلزوم تسریع تکمیل پروژه نیمه تمام امامزاده عباس(ع) ساری با همراهی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران تاکید کرد و افزود: کار فرهنگی در این امامزاده واجب التعظیم باید بیش از پیش با توجه به ذائقه اقشار مختلف جامعه با هدف جذب حداکثری انجام شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی از توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه اوقاف استان خبر داد و اظهار کرد: در دین اسلام انفاق و اطعام برای نیازمندان چه مسلمان و چه غیر آن صورت گرفته، و حرکت در این مسیر باید بر پایه اخلاص استوار باشد.

 

وی یادآورشد: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی از طرف اداره کل اوقاف وامور خیریه استان به نیازمندان و مصارفی  که در راستای اهداف موقوفات بود توزیع شد و این مسئله جای قدردانی دارد.

 

کد خبر 1197533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha