کشف ۱۸۱ کیلو تریاک در عملیات پلیس شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق  استان  تهران پیش از ظهر امروز در مقر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران بیان داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پيشگيري و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران و البرز است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری وی اخذ شد.


وی تصریح کرد: در نهایت، پس از انتقال مواد مخدر به یک گاوداری محل شناسایی و با یک عملیات هوشمندانه بین پلیس شرق استان تهران و کرج 3 سوداگر مرگ دستگير و در بازرسي از محل 181کیلو و 900گرم تریاک که به صورت حرفه اي جاسازي شده بود، کشف شد.


فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.


سردار عزیزی در پايان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامي، قانوني و قاطعانه در راستاي مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام مي دهد و در اين مسير از هيچ تلاش و کوششي دريغ نمي کند.

کد خبر 1198214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha