جمع آوری معتادان متجاهر دغدغه ای از مطالبات مردمی است

صفاپور با اشاره به کمبود اعتبار برای جمع آوری معتادان متجاهر، گفت: یک هزار و ۲۰۰ معتاد متجاهر در لرستان شناسایی شده در حالی که ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در استان ۴۵۰ نفر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« اردشیر صفاپور» امروز(30 تیر) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد، اظهار داشت: تقویت اعتبار لازم برای جمع آوری معتادان متجاهر از منابع استانی ضروری است.

 

وی افزود: متاسفانه در کل استان لرستان کمبود اعتبارات برای جمع آوری معتادان متجاهر مشکل وجود دارد، که پیگیر گرفتن ردیف اعتباری از سرفصل استانی هستیم.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر از مطالبات و دغدغه های مردم لرستان است، اذعان داشت: مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر از دیگر مطالبات و دغدغه های مردم در راستای مقابله با معضل خانمانسوز اعتیاد است.

 

وی با اشاره به مشکل کمبود مراکز نگهداری از معتادان متجاهر در استان، بیان کرد: در لرستان یک مرکز نگهداری معتادان متجاهر برای بانوان و ۲ مرکز برای آقایان وجود دارد.

 

صفاپور در ادامه با اشاره به نقش معتادان متجاهر در افزایش آمار سرقت، ادامه داد: با توجه به اینکه سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می شود برای نگهداری معتادان در کمپ های ترک اعتیاد باید همه دستگاه‌های مرتبط کمک کنند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با اشاره به مشکلات کمپ های ترک اعتیاد افزود: مراکز متادون درمانی با توجه به گرانی و تورم دارو باید تقویت شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت خیرین برای کمک به درمان معتادان استفاده شود، اضافه کرد: ۲ سازمان مردم نهاد در لرستان وجود دارد که به ترک اعتیاد معتادان کمک بزرگی می کند این واحدها نیز باید حمایت شوند.

کد خبر 1198241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha