آئین نقد و بررسی کتاب «لحظه های دلپذیر: قصه هایی از غدیر» برگزار شد

حجت الاسلام سبزیان گفت: آئین نقد و بررسی کتاب «لحظه های دلپذیر: قصه هایی از غدیر» که در راستای اجرای طرح میثاق با محوریت سلسله نشستهای نقد و بررسی کتابهای مرتبط با حضرت علی (ع)است، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» امروز پنج شنبه (۳۰ تیر) در آئین نقد و بررسی کتاب «لحظه های دلپذیر: قصه هایی از غدیر» که در راستای اجرای طرح میثاق با محوریت سلسله نشستهای نقد و بررسی کتابهای مرتبط با حضرت امیر المومنین علی (ع) به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد؛ ضمن تبریک ایام و اعیاد دهه ولایت و امامت، گفت: آئین امروز در راستای برگزاری نشستهای تخصصی نقد و بررسی کتاب تحت عنوان میثاق توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طول ایام دهه ولایت و امامت برای خوانش و نقد و بررسی آثاری است که با محوریت واقعه غدیر به چاپ رسیده است.


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به فرموده پیامبر (ص) مبنی بر اینکه «حاضرین به غائبین، پدران به پسران پیام ما را برسانند»، افزود: امروز در این آئین به پیشگاه پدرمان حضرت محمد(ص) عرض می کنیم «یا رسول الله! پیام شما را دریافت کردیم». سعی ما بر آن است تا برگزاری این قبیل آئینها پیام رسول خدا را اثبات کرده و به آیندگان خود انتقال دهیم.


حجت الاسلام سبزیان ضمن تقدیر از اثر گرانبهای حجت الاسلام و المسلمین مرتضی دانشمند اظهار داشت: نویسنده کتاب با توجه به سابقه درخشان خود در حوزه کتاب و ادبیات از ابتدای شروع کار تا به امروز در راه تبیین معارف اهل بیت(ع) اقدامات موثر و مفیدی داشته است و امیدوارم برگزاری چنین آئینهایی بتواند مجموعه کتابخانه های عمومی را در خصوص ارائه خدمات نوین در راستای تبیین معارف الهی و اسلامی راهنمایی کند.

 

گفتنی است، این برنامه به صورت مجازی از طریق فضای اسکای روم نیز پخش شد.

انتهای پیام/

 

کد خبر 1198249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha