خدمات رسانی بنیاد احسان به نیازمندان موجب دلگرمی اقشار کم برخوردار می شود

استاندار خراسان شمالی در پویش «نسیم احسان» که با اهدای ۴۰۰ دستگاه سرمایشی به مناطق کم برخوردار همراه بود گفت: حضور عوامل بنیاد احسان در مناطق کم برخوردار علاوه بر ایجاد امنیت پایدار، موجب دلگرمی خانواده های محروم می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی امروز پنج شنبه در پویش «نسیم احسان» که با هدف توزیع ۴۰۰ دستگاه سرمایشی به مناطق کم برخوردار (محله احمد آباد بجنورد) اجرایی شد، افزود: حضور عوامل بنیاد احسان در مناطق کم برخوردار علاوه بر ایجاد امنیت پایدار، موجب دلگرمی خانواده ها می شود.

 

وی با بیان اینکه خدمات رسانی بنیاد احسان به مناطق کم برخوردار قابل تقدیر است، اظهارکرد: امروز به هر میزان که بتوانیم  اقشاری که حافظ انقلاب هستند را مورد حمایت ویژه قرار دهیم به نوعی به خودمان توجه کرده ایم.

 

حسین نژاد به نقش مهم مدیران در حمایت از اقشار کم برخوردار تاکید کرد و گفت: خدمات بنیاد احسان و گروه های جهادی، موجب امیدواری آحاد جامعه بوده و مردم مسئولان را کنار خود احساس می کنند.

 

گفتنی است؛ رزمایش «نسیم احسان» با مشارکت ۷۰ درصدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان شمالی و ۳۰ درصدی خیران برگزار شده و ۴۰ گروه جهادی در توزیع این وسایل سرمایشی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها همکاری داشتند.

 

این وسایل سرمایشی شامل یخچال و کولر آبی بوده که توسط خیران و نهادهای حمایتی تهیه و در مناطق محروم هشت شهرستان خراسان شمالی توزیع شد.

 

این رزمایش امروز برای نخستین بار توسط بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در محله احمد آباد شهرستان بجنورد برگزار شد که پیشتر نخستین خانه احسان برای فعالیت گروه های جهادی در محله حاشیه ای احمدآباد بجنورد افتتاح شده بود.

 

 

 

کد خبر 1198284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha