ارتقای نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره های مختلف از وظایف شهرداری است

منافی گفت: انجام کارهای عمرانی تنها یکی از وظایف شهرداری بوده و ارتقای نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره های مختلف از جمله سایر وظایف این سازمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «مرتضی منافی»، دیشب، (۳۱ تیرماه)، در اختتامیه جشنواره تابستانه که در دهکده چی چست برگزار شد، اظهار کرد: انجام کارهای عمرانی تنها یکی از وظایف شهرداری بوده و ارتقای نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره های مختلف از جمله سایر وظایف این سازمان است. 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در شورای شهر به روی تمامی همشهریان باز بوده و شورای شهر و شهرداری ارومیه در تمامی اقدامات خود شفافیت دارد.

وی افزود: شهرداری در زمان به روی کار آمدن اعضای جدید شورای اسلامی شهرارومیه حدود  ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت و توانست ۴۰۷ میلیارد تومان از این  بدهی ها را در این مدت پرداخت نماید.

این مسئول گفت: شهرداری حدود ۵هزار و۲۰۰ پرسنل داشته وحقوق ماهیانه کارکنان این سازمان حدود ۸۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر مناطق محروم دراولویت شهرداری قرار داشته و تلاش ما این است تا پایان فصل کاری جدید این اقدام را عملی نماییم، افزود:  مشکل اساسی شهر ارومیه در حوزه پسماند مساله تفکیک از مبدا است و‌امیدواریم با رعایت این مساله از ازدیاد زباله در شهر جلوگیری شود و شهرداری وشورای شهر ارومیه از انتقادات سازنده استقبال می کند.

منافی افزود: درب شورای اسلامی شهر ارومیه به  روی تمام مردم باز است و از تمام افرادی که در زمینه ی مدیریت شهری انتقاد یا پیشنهاد یا مشکلاتی دارند ،با کمال میل و آغوش باز  استقبال می کنیم و قول مساعد می دهیم  که جهت مساعدت و مرتفع شدن معضلات شهری و مشکلات مردم با استعمال از ظرفیت مدیریت شهری اقدامات ملزوم را انجام دهیم.

این عضو شورای شهر افزود : متاسفانه برخی افراد بر قطار  توسعه و پیشرفت شهری و برنامه های مدیریت شهری سنگ اندازی و سیاه نمایی کرده و اجازه نمی دهند این قطار مسیر ریلی خود را به سلامت طی کند

 

کد خبر 1198600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha