مدارس هنرهای زیبا اعتبار ارشاد و آموزش و پرورش در افکار عمومی هستند

بهرام مسلمی مهنی گفت: بهرام مسلمی مهنی گفت: مدارس هنرهای زیبا اعتبار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و آموزش و پرورش در افکار عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «بهرام مسلمی مهنی» در نشست با رئیس آموزش و پرورش جیرفت و مدیران هنرستان هنرهای زیبا جنوب کرمان، گفت: مردم در خصوص هنرستان هنرهای زیبا قضاوت هایی خواهند داشت که قطعا به اعتبار آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی جنوب کرمان لطمه می زند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: اداره آموزش و پرورش مدارسی که وابسته به ارشاد هستند همکاری کند تا ارشاد تمام توان خود را برای حفظ ظاهر این مدارس به کار گیرد.

 

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم می توانیم هنرستان هنرهای زیبا را سرآمد کنیم پس باید تمام توان خود را در این زمینه بکار گیریم.

 

مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حاکمیت فرهنگی دارد و توقع دارد این حاکمیت فرهنگی را در مدارس حفظ کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اداره آموزش و پرورش در کنار یکدیگر با همگرایی و هم افزایی موجب اعتماد مردم و بهتر شدن عملکرد در حوزه مدارس هنرهای زیبا می شوند.

 

وی با بیان این مطلب که برنامه فرهنگی هنری با محوریت هنرستان ها برگزار شود، اظهار کرد: اجرای برنامه های علمی، هنری، فرهنگی، آموزش و... از شاخصه های مدارس هنرهای زیبا است.

 

مسلمی مهنی با اشاره به این که باید آنچه که در توان داریم در حوزه بهتر شدن این مدارس به کار ببریم، اضافه کرد:  چرا که این مدارس در منطقه شاخص هستند و باید هنرمندان کشوری تحویل جامعه دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اجرای تفاهم نامه مابین اداره آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: بند بند این تفاهم نامه هم از طرف آموزش و پرورش و هم از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان باید اجرایی شود.


وی در خاتمه، گفت: هنرستان‌ها باید خلا آموزش و پرورش را پر کنند.

کد خبر 1198969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha