کاروان های راهيان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند

سرهنگ خالقیان از اعزام تعداد ۶ دستگاه اتوبوس به یادمان های مناطق عملیاتی غرب کشور همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«علی خالقیان» با اشاره به نقش برجسته رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصادگفت: یکی از عملیات های بسیار مهم  دوران دفاع مقدس، عملیات غرورآفرین مرصاد است که  رزمندگان استان سمنان نقش مهمی را در این عملیات داشتند و براساس خاطرات شهید صیاد شیرازی ، رزمندگان تیپ قائم(عج)نقش مهمی را در ایجاد خاک‌ریز اول در مقابل منافقین داشتند.

 

مسئول قرارگاه راهيان نور سپاه استان سمنان افزود:براساس تدابیر فرمانده سپاه استان سمنان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات تعداد ۳۰۰ نفر از رزمندگان ، خانواده معظم شهدا و جانبازان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

 

وی بیان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی و  یادمان های پاوه ، بازی‌دراز ،قصرشیرین و تنگه  مرصاد و برنامه‌های روایت‌گری ،سخنرانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۶۸شهید استان سمنان از جمله برنامه های شاخص در این رویداد فرهنگی است.

 

خالقیان تصریح کرد:این اعزام ها از فردا( دوشنبه سوم مرداد ماه) بصورت کشوری  آغاز و  تعدادی از دانشجویان نیز در قالب اردوهای راهیان‌نور غرب کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

 

مسئول قرارگاه راهيان نور سپاه استان سمنان بابیان اینکه راهیان نور راه شهدا را ماندگار کرده است اضافه کرد: این اردوهای معنوی تجربیات دوران دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی انتقال می‌دهد.

کد خبر 1199151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha