فراخوان نهمین دوره جشنواره بانو امین(ره) از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نهمین دوره جشنواره بانو امین(ره) از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) به منظور تکریم آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان و تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی، برگزار می‌شود.

در این دوره «پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها (۱۴۰۱- ۱۴۰۰)»، «گواهی مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (۱۴۰۱- ۱۴۰۰)» و «مقالات طلاب در تمامی سطوح (سطح دو، سه و چهار) در صورت عدم ارسال مقالات به نشریات، همایش‌ها و جشنواره‌ها» پذیرش می شوند.

در نهمین دوره جشنواره بانو امین(ره) آثاری با موضوع «ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات با محوریت جهاد تبیین» در بخش ویژه مورد پذیرش قرار می گیرند.

پژوهشگران برای ارسال آثار خود باید فرم ثبت نام را تکمیل کرده و به همراه فایل اثر خود (به صورت WORD و PDF) به ایمیل جشنواره به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نهم تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شده و پژوهشگران برای اعلام آمادگی بایستی فرم ثبت نام نهمین جشنواره بانو امین(ره) را از نشانی https://pjh.jz.ac.ir/uploads/images/62db9e08c936c.docx دریافت و پس از تکمیل اطلاعات از طریق درگاه های ارتباطی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره در قم، جامعه الزهرا(س)، معاونت پژوهش، ساختمان کتابخانه، طبقه سوم واقع شده است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره مراجعه و یا با شماره 025۳۲۱۱۲۱۸۶ تماس بگیرند.

کد خبر 1199181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha