توزیع بیش از ۲۰۰ بسته غذایی توسط طلاب حوزه علمیه جهرم میان نیازمندان

حجت الاسلام پوردست گفت: به همت طلاب مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» شهرستان جهرم بیش از ۲۰۰ بسته غذایی میان محرومان و نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام «علی پوردست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طلاب و روحانیون شهرستان جهرم در مناسبت های مختلف به تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی میان اهالی محروم و کم بضاعت مناطق مختلف شهر و روستا اقدام می کنند.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» جهرم افزود: در جدیدترین برنامه طلاب جهرمی، بیش از 200 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

وی بیان کرد: این بسته های مواد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، ماکارونی، رب گوجه، عدس، سویا، روغن، حبوبات، قند و... بود که به همت طلاب مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» جهرم بسته بندی و آماده سازی شد.

 

حجت الاسلام پوردست عنوان کرد: بسته های مواد غذایی برای توزیع میان محرومان و خانواده های کم بضاعت، تحویل طلاب و روحانیون اعزامی به روستاها و سایر نقاط شهری شد تا تحویل گروه هدف این طرح شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حدود 20 نفر از طلاب مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» در این برنامه مشارکت داشته و در بسته بندی و توزیع بسته ها پای کار بودند.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه «امام خمینی (ره)» جهرم با قدردانی از تلاش طلاب این مدرسه، از بانیان و خیرانی که در اجرای برنامه های خیرخواهانه یاری گر طلاب هستند قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها به منظور محرومیت زدایی از چهره جامعه شد.

کد خبر 1199392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha