تشریح برنامه های عزاداری دهه اول محرم در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در دهه اول محرم با برگزاری آیین های عزاداری میزبان عزاداران و سوگواران حسینی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در طول این 11 شب، شرکت کنندگان در این مجلس و محفل از بیانات حجت الاسلام آبیار مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه و حجت الاسلام زارعی از اساتید حوزه علمیه بهره مند می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم با مرثیه خوانی 6 تن از ذاکران اهل بیت (ع) ادامه پیدا می کند، بیان کرد: «حمیدرضا قناعتیان»، «حامد حسن زاده»، «ابوالفضل قناعت پیشه»، «فرید بشارتی»، «فرشید میرزایی» و «امین بشارتی» در طول 11 شب عزاداری دهه اول محرم به مرثیه خوانی می پردازند.

 

حضوری عنوان کرد: این مراسم از شب اول محرم مصادف با هفتم مرداد ماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر این، در طول ماه محرم هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا، سخنرانی و عزاداری شهادت امام حسین (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در آیین های عزای امام حسین (ع) در این کانون فرهنگی هنری دعوت کرد.

کد خبر 1199812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha