رسیدگی به ۱۰۱ پرونده تخلفات شرکتهای حمل و نقل بار و مسافر استان تا پایان تیر ماه سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رسیدگی به ۱۰۱ پرونده تخلفات شرکتهای حمل و نقل بار و مسافر آذربایجان غربی تا پایان تیر ماه سال جاری خبر داد.

«پیمان آرامون»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۰۱  پرونده تخلفاتی مربوط به شرکتهای حمل و نقل عمومی بخش بار و مسافر طی ۹ جلسه در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ را سو استفاده از شناسه ملی و کدپستی، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه ، عدم حضور و نظارت مدیر فنی ، عدم پرداخت کرایه راننده  و عدم وجود تجهیزات ایمنی شامل می شود.

 

آرامون گفت: آرای صادر شده برای ۱۰۱ پرونده عبارت از جریمه نقدی برای ۳۷ پرونده ، لغو پروانه برای ۴ پرونده ، بررسی مجدد برای ۲۸ پرونده ، تذکر کتبی برای ۵ پرونده و برائت برای ۲۷ پرونده است که بر اساس بررسی های انجام گرفته ابلاغ شد.

 

وی با بیان اینکه  تعداد تصادفات جرحی نیز ۳۴ درصد کاهش را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل حکایت می کند، ادامه داد: عدم توجه به جلو ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و عدم رعایت حق تقدم نیز به ترتیب بیشترین عوامل تصادفات جاده ای در سه ماهه سال جاری را به خود اختصاص داده است.

 

گفتنی است؛ رانندگان گرامی و  صاحبان شرکت‌های حمل و نقل تمام قوانین و مقررات و ضوابط ایمنی را به دقت رعایت کنند تا باعث بروز مشکل برای خود در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ نشوند.  

کد خبر 1200124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha