منطق جهاد تبیین از منطق قرآن مجید گرفته شده است

سردار کوشکی جهرمی، بر لزوم آموزش کار با ابزار روز تاکید کرد و گفت: منطق جهاد تبیین از منطق قرآن مجید گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، عصر امروز (چهارشنبه 5 مرداد) در همایش «جهاد تبیین» که در سالن «امام علی (ع)» سپاه «فجر» فارس برگزار شد، گفت: منطق جهاد تبیین از منطق قرآن مجید گرفته است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن هفت مدل دشمن معرفی کرده است که با پنج مدل آن مواجه هستیم، اظهار کرد: دشمن امروز در مقابل انقلاب اسلامی کفار به جز هیاهو کاری نمی کنند و هیچ توانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن ورود به عرصه جنگ سخت نمی کند، تاکید کرد: ادیان الهی از مسیر خارج نشدند، مگر به واسطه نفوذگران به دین؛ خداوند در قرآن می فرماید: «سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهم مگر اینکه خود مردم بخواهند».

سردار کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه نظام سلطه از تمام زورش برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می کند، تاکید کرد: همه انقلاب های بزرگ جهان قبل از دهه چهارم خودشان از بین رفتند و همه این انقلاب ها هم توسط انقلابیون از فروریختند و برخی از داخل انقلاب آمدند پرچم انقلاب را پایین بکشند و امامین انقلاب و امت انقلاب را نگهداشتند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با بیانیه گام دوم رمز عملیات دهه چهارم به بعد انقلاب را ارائه کردند، اظهار کرد: مقابله با جنگ نرم دشمن یکی از کارهایی است که ما باید انجام دهیم.

سردار کوشکی با اشاره به اینکه این دولت انقلابی یک فرصت است معنا به معنای تایید تمام حرکات نیست اما این دولت با دولت قبلی تفاوت ماهوی دارد و سرپا توجه به فرمان رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) دارد، اضافه کرد: دشمن هجمه به یکی از اساسی ترین آرمان های انقلاب اسلامی که همان حجاب و عفت زن است، را وارد می کند، دشمن به دنبال بزک کردن طاغوت و نادیده گرفتن دستاوردها از رویه هایی است که دشمن انجام می دهد.

وی بر لزوم آموزش کار با ابزار روز تاکید کرد و اظهار کرد: وقتی آموزش کار با شبکه های مجازی را یاد گرفتیم به عنوان سرباز جنگ نرم مهیای دفاع از انقلاب خواهید شد.

کد خبر 1200435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha