آغاز طرح تابستانی کانون فرهنگی هنری تخصصی حضرت ابراهیم در تبریز

سوار گفت: کانون فرهنگی هنری تخصصی حضرت ابراهیم (ع) امسال با شعار« شور و نشاط نوجوان مسجدی و جوان علوی» همچون سال‌های گذشته، کلاس‌های متنوع آموزشی، فرهنگی و سرگرمی لازم در مسیر جذب نوجوانان و جوانان را آغاز کرده است.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز  ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان،اظهار کرد:در فصل تابستان،خانواده‌ها به دنبال این هستند که بتوانند بهترین گزینه را برای پر کردن زمان آزاد فرزندان خود انتخاب کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری تخصصی حضرت ابراهیم گفت: آنچه که در این میان عامل تمایز برنامه‌های اوقات فراغت مساجد با سایر اماکن و نهادها می‌شود، جنبه دینی برخاسته از مسجد در سیر این فعالیت‌ها است و به همین دلیل بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند که فرزندان آنها در طول فصل تابستان در کلاس‌های مساجد شرکت کنند.

سوار با بیان اینکه فصل تابستان بهترین زمان برای جذب و اثرگذاری بر روی نسل جوان از نظر مسائل فرهنگی و مذهبی است،افزود: لازمه این ارتباط، وجود امکانات و جذابیت‌های قوی متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان در کنار ارائه مسائل دینی است‌.

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری امسال با شعار«شور و نشاط نوجوان مسجدی و جوان علوی» با حضور بیش از ۴۰ نفر از گروه سنی ۸ تا ۱۸سال کلاس های آموزشی و فرهنگی خود را شروع کرده است.

سوار ادامه داد:امسال نیز همچون سال‌های گذشته، کلاس‌های آموزش قرآن، کمک های اولیه امداد و نجات،طرح تلاوت نور،کتاب و کتابخوانی و شعرخوانی،مهارت های زندگی،بینش مطهر ویژه نوجوانان،طراحی و نقاشی،ایجاد گروه سرود،مبانی کامپیوتر و برنامه‌های ورزشی و اردوهای فرهنگی هفتگی در مسیر جذب قشر نوجوان و جوان را آغاز کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل و قدردانی از فعالان در طرح تابستانی،خاطرنشان کرد:کلاس ها در محل مسجد و کانون فرهنگی هنری و با همکاری پایگاه مقاومت حضرت بقیة الله مستقر در مسجد در حال برگزاری می باشد.

کد خبر 1200470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha