راه نجات از فتنه های آخرالزمان پیروی از قرآن است/ خودسازی هدف اصلی نزول قرآن

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه خودسازی هدف اصلی نزول قرآن است، گفت: در شرایط آخرالزمانی فتنه‌ها زیاد است اما اگر با قرآن باشید، گوی سعادت را درک خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۶ مرداد) در دیدار با قرآن آموزان طرح رحله با بیان اینکه در آستانه ماه محرم الحرام هستیم، اظهار کرد: قرآن کریم معجزه باقیه خاتم انبیاء حضرت محمد(ص) و تنها سند دین در جهان است و اعتبار باقی کتب، دین یا انبیاء متکی به قرآن است و قرآن خود متکی به اعجازش است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه در هر سطحی که باشند از قرآن بهره می گیرند، افزود: شما که با پیروی از رهبر معظم انقلاب برای تربیت ۱۰ هزار حافظ قرآنی تلاش می‌کنید خیلی کار پربرکتی است.

 

وی با تأکید بر اینکه مسئله خودسازی با قرآن جزو اهداف اصلی است که قرآن برای آن نازل شده است، تصریح کرد: در سایه پرورش قرآن، شخصیت‌های بزرگی از جمله ابوذر غفاری، سلمان فارسی، مقداد، عمار، شهدای کربلا و ... تربیت شدند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خداوند خالق انسان است و قرآن را به عنوان برنامه خودسازی انسان نازل فرموده است، ادامه داد: هر چه از عزت و ایمان و کمالات در طول تاریخ تا زمان معاصر ما تولید شده از این زاویه بوده است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به ماجرای کربلایی کاظم ساروقی کشاورز بی سوادی که یکباره حافظ کل قرآن شد، افزود: در شرایط آخرالزمانی فتنه‌ها زیاد است اما اگر با قرآن باشید گوی سعادت را درک خواهید کرد.

 

وی بیان کرد: کار اصلی که قرآن برای آن نازل شده برای تکمیل و رسیدن انسان های به کمال است.

 

 

کد خبر 1200510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha