بهره‌گیری از ظرفیت مجالس و محافل اهل‌بیت (ع) برای تحقق جهاد تبیین/ برنامه دشمن ناامیدکردن جوانان و نخبگان است

حجت الاسلام گرزین گفت: مجالس و محافل اهل‌بیت (ع) به‌ویژه ایام عاشورا بهترین فرصت برای تحقق جهادتبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «عباسعلی گرزین» امروز «پنجشنبه ۶ مرداد» در گردهمایی مبلغین  استان گلستان در آستانه دهه اول ماه محرم به موضوع جهاد تبیین اشاره و اظهارکرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهاد تبیین، امری فوری، قطعی و ضروری است همه ما موظف هستیم خود را در این مسیر قرار دهیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: از جبهه حق در مقابل جبهه کفر و باطل باید مستدل  و مستند دفاع کنیم و در این راستا بحث امیدآفرینی یکی از موضوعات و مباحث مهم است.

 

وی افزود: دشمن در فضای حقیقی و مجازی به شدت در حال تضعیف امید است و به بهانه های مختلف جوانان، نخبگان، مسئولان و ... را نسبت به بهبود شرایط و کارآمدی نظام دینی ناامید می‌کند.

 

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: تولید محتوای امیدآفرین و بصیرت افزا برای بهره گیری مبلغیان به ویژه در ایام محرم در دستور کار قرار گرفت و توانستیم محتواهای متعدد و متنوع با استناد به آیات و روایات و همچنین بخشی از تجربه های امیدآفرین در طول تاریخ را گردآوری کنیم.

 

وی با اشاره به تدوین کتاب «هفتادوسومین یار» گفت: فریاد هل من ناصر ینصرنی حصرت اباعبدالله‌الحسین (ع) مخصوص کربلا و روز عاشورا نیست بلکه همیشگی و جاوان در زمان ها و مکان ها است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مطالبی که در این ایام و البته همیشه در اینگونه مجالس و محافل بیان می شود باید بصیرت افزا و در جهت تبیین آموزه‌های اسلامی، اهداف انقلاب و ... باشد.

 

وی گفت: دومین محتوایی که تولید شده «از جامعه حسینی تا جامعه مهدوی» است. قیام امام حسین (ع) در راستای تحقق عدالت برای همه انسان ها بوده و غایت آن ظهور حضرت ولیعصر (عج) است. 

 

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه توحید مسئله‌ای جمعی است، اظهارکرد:این تلقی که توحید امری فردی بوده، غلط است و باید سعی کنیم به سمت حقیقت دین، قرآن و اسلام برویم. یکی از رموز موفقیت امامین انقلاب اسلامی برای غلبه بر طاغوت و پیروزی انقلاب، نگاه توحیدی آنان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

 

 

 

کد خبر 1200583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha