مراسم عزاداری محرم در مسیر احیای قیام امام حسین باشد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) برای احیای ارزش ها بوده است، گفت: مراسم عزاداری محرم در مسیر احیای قیام امام حسین(ع) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(7مرداد)، در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به گردهمایی ائمه جمعه کشور اظهارداشت: در این گردهمایی مطالبات مردم مطرح شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه سه نامه در باب وضعیت استان لرستان در زمینه های مختلف تقدیم به سران قوا شد، افزود: در این راستا مشکلات استان و کارخانه های راکد از سد معشوره تا راه آهن سراسری و سایر مصوباتی که انجام نشده‌اند، مطرح شد.

 

وی بیان کرد: رسیدگی به پرونده کارخانه های راکد و رها شده در کشور و کمک به رفع مشکل اشتغال جوانان استان از مباحث مهم مطرح شده بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: راه اندازی این کارخانه هایی راکد مشکل بیکاری هزاران جوان را برطرف خواهد کرد.

 

امام حسین برای حفظ و ارزش های دینی جان خود را فدا کرد

 

وی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع)، خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) برای حفظ ارزش ها بود و امروز این ارزش ها باید در جامعه به ویژه بین نسل نو تبیین شود.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: از هیئت های مذهبی، مداحان، مبلغان و مردم انتظار می رود فعالیت ها و برگزاری مراسم عزاداری محرم در مسیر احیای قیام سرور و  سالار شهیدان صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور، گفت:  رهبر معظم انقلاب در این دیدار به جایگاه نماز جمعه به عنوان یک فرصت استثنایی نام بردند.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر منش و رفتار ائمه جمعه در سراسر کشور با مردم تاکید و فرمودند ائمه جمعه باید با مردم ارتباط بگیرند و در رسیدگی به نیازمندان کوتاهی نکنند.

 

کد خبر 1200829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha