۹ بیمار کرونایی در بیمارستان جهرم بستری هستند

موحد با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۹ بیمار در بخش های کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند، گفت: همچنین امروز پنج بیمار جدید پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدجواد موحد»، امروز (جمعه ۷ مرداد) به خبرنگاران از شناسایی ۴۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم خبر داد و گفت: این تعداد بیمار از ۹۲ مورد تست کرونا شناسایی شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با افزوده شدن این تعداد بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۵ هزار و ۵۹۴ نفر افزایش یافته است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: تا کنون ۱۲۹ هزار و ۵۴۶ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در جهرم گرفته شده که بیش از ۴۵ هزار مورد آن مثبت بوده است.

 

موحد با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۹ بیمار در بخش های کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند، تصریح کرد: همچنین امروز پنج بیمار جدید پذیرش شدند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد ۳۱۸ بیمار جان خود را از دست داده اند، گفت: همچنین ۲۹۵ بیمار نیز هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برند.

کد خبر 1200859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha