۱۵۰ مبلغ ایام محرم به مناطق شادگان اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام حسینی از اعزام ۱۵۰ مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف شهرستان شادگان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۰ مبلغ بومی و ۳۰ مبلغ از قم هستند.

«حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان، از اعزام ۱۵۰ مبلغ در سطح شهرستان در ایام محرم خبر داد و اظهار کرد: ۱۲۰ مبلغ بومی و ۳۰ مبلغ از قم در ایام محرم در شهرستان شادگان به تبلیغ دینی اعزام شدند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، ماه عزاداری و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش افزود: این مبلغان وظیفه پاسخگویی به شبهات مردم، سخنرانی در مراسم‌ عزاداری و بصیرت‌افزایی را برعهده دارند.

 

وی با بیان اینکه تعداد مبلغ همزمان با آغاز ماه محرم به مناطق مختلف شهری و روستایی شادگان اعزام می شوند اضافه کرد: این مبلغان در تمامی مساجد و حسینیه‌ها شهری و روستایی به کار تبلیغ احکام اسلامی و مباحث دینی می‌پردازند.

 

حجت‌الاسلام حسینی در پایان ضمن تشکر از مردم شادگان در رعایت نکات بهداشتی در ایام عزاداری و مجالس روضه سیدالشهدا (ع) تصریح کرد: رعایت تمام و کمال شیوه نامه‌های بهداشتی در مجالس عزاداری نشان از فرهنگ بالای مؤمنین و مردم دارد که انصافا ستودنی است و باید در تاریخ عزاداری مجالس امام حسین (ع) ثبت و ضبط شود.

 

کد خبر 1201082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha