درصد تزریق دز چهارم واکسن کرونا به ۲.۶۲ درصد رسید/ آمار مبتلایان و بستری‌شدگان روبه افزایش است

پایین محلی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان بر لزوم تکمیل دوره واکسیناسیون واجدین شرایط تأکید کرد و گفت: میزان تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا در گرگان به ۲.۶۲ درصد رسیده که حدود دو برابر متوسط استانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  گرگان، «عیسی پایین‌محلی» در جلسه ستاد شهرستانی پشیگیری و مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در این شهرستان اظهار کرد: شمار بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان گرگان در یک هفته اخیر با رشد نگران‌‌کننده‌ای همراه بوده و براساس آخرین آمارهای مرکز بهداشت 118 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گرگان بستری هستند.

 

فرماندار گرگان با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در این شهرستان گفت: در شبانه‌روزگذشته 23 بیمار جدید در بیمارستان‌های گرگان بستری شده‌اند. 

 

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال نیز به نسبت شمار بیماران رو به افزایش است، اعلام کرد: از مجموع بیماران بستری در این شهرستان 101 بیمار در بخش‌های عادی و 17 بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

پایین‌محلی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در گرگان گفت: در شبانه‌روز گذشته متأسفانه یک مورد فوت قطعی در اثر بیماری کرونا در شهرستان گرگان به ثبت رسیده است.

 

وی با تأکید بر تکمیل واکسیناسیون کرونا بیان کرد: در شهرستان گرگان 97 درصد جمعیت واجد شرایط نوبت اول، 87 درصد نوبت دوم و 76 درصد نیز دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند. همچنین شهرستان گرگان وضعیت بهتری نسبت به متوسط استان در تزریق دز چهارم واکسن کرونا دارد. 

 

به گفته فرماندار گرگان در این شهرستان میزان تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا 2.62 درصد بوده که حدود دو برابر متوسط استانی است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن مراسمات ماه محرم و اجتماعات عزاداری تأکید کرد: برگزاری مراسمات براساس رنگ‌بندی شهرها خواهد بود و هیئات مذهبی و دسته‌های عزاداری ضمن تکریم شعائراسلامی لازم است نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1201125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha