تعزیه خوانی در  زاهدان

مدیر موسسه فرهنگی هنری تعزیه لاله خرابه زاهدان با بیان اینکه درخواست اجرای تعزیه به تعداد محدود برای هیئات و مساجد شهر زاهدان پذیرفته می شود، گفت: الویت با مساجد و هیئاتی که تا کنون تعزیه لاله خرابه در آن مکان اجرا نشده است.

«مهدی خوبانی» مسئول هیأت جوانان منتظران ظهور ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: مکان های اجرای نمایش تعزیه در دهه اول محرم را بزودی مشخص و اعلام عمومی خواهیم کرد.

 

وی افزود: گروه تعزیه لاله خرابه از سال ١۳۷۹ فعالیت خود را شروع و امسال برای بیست و دومین سال شاهد این برنامه در نقاط مختلف شهر زاهدان خواهیم بود

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری تعزیه لاله خرابه زاهدان در ادامه افزود: اجرای نمایش تعزیه بعد از دهه اول نیز ادامه خواهد داشت اما عنایت به درخواست های هیات و مساجد, پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

 

جانشین شورای‌ هیئات مذهبی شهرستان زاهدان یادآور شد:  با تایید و تاکید همه اعضا گروه, اجرای های امسال با شعار نجات اهل عالم با حسین علیه السلام است و به یادبود شهید مرتضی خانی بندانی،مرحوم جواد ریگی ساده و مرحوم مصطفی جهانتیغ که از خادمین و یاریگران گروه بودند اعلام کردند.

 

 مدیر اجرایی گروه تعزیه لاله خرابه گفت: با شماره تماس  ۰۹۱۵۵۴۹۸۲۰۳ آماده دریافت هر گونه انتقاد ، پیشنهاد و درخواست اجرای تعزیه در مکان هیئات,مساجد و ادارات شهرستان هستند.

کد خبر 1201917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha