گردهمایی مشترک ائمه جمعه و فرمانداران آذربایجان شرقی برگزار شد

امامان جمعه و فرمانداران آذربایجان شرقی در نشستی مشترک، بر همدلی و همراهی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، اهداف دولت مردمی، خدمت به مردم و رفع مشکلات و جلب رضایت‌مندی عمومی تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عابدین خرّم» در  نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران شهرسان های استان آذربایجان شرقی خواست تا نقش هدایتی، حمایتی و نظارتی امامان جمعه برای کمک به روند کارآمدی دولت، حفظ و تقویت شود تا مطالبه‌گری آگاهانه از دولت در کنار تبیین مجاهدانه دستاوردهای نظام مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جایگاه نمازهای جمعه به‌عنوان قرارگاه‌های فرهنگی هر شهر، گفت: همه دست‌اندرکاران و مسئولان نظام باید در این قرارگاه سهم و نقش خود را ایفا کنند که اگر این امر تحقق یابد، بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه قابل حل است.
 
خرّم با بیان اینکه امامان جمعه محل رجوع و امین مردم هستند، افزود: مسائلی که امامان جمعه مطرح می‌کنند خواسته‌ها و انتظارات واقعی مردم است و فرمانداران باید ضمن پیگیری جدی این مسائل، سایر مدیران شهرستان را هم به سمت حل آنها هدایت کنند.
 
وی با اشاره به برپایی میزهای خدمت در محل نمازهای جمعه استان، گفت: این برنامه ابتکاری، یک وسیله ارتباطی خوب بین مردم و مسئولان است که باید از سوی فرمانداران و مسئولان اجرایی استان جدی گرفته شود.
 
خرّم با تأکید بر همدلی و همراهی فرمانداران و امامان جمعه استان، گفت: از انتقادهای دلسوزانه و راهگشای امامان جمعه استقبال می‌کنیم و امیدواریم با تعامل و همراهی ایشان بتوانیم گره‌هایی از مشکلات مردم را باز کنیم و شاهد اتفاقات مبارکی در استان باشیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم و آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان ارائه کرد و گفت: در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها، ائمه جمعه با تبیین اهداف دولت و تنویر افکار عمومی، کمک بزرگی به پیشبرد اهداف کردند و امروز در سایه اقداماتی که انجام شده، هیچ‌گونه کمبودی از نظر کالاهای اساسی در استان نداریم.
 
خرّم با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت تحول است و این تحول باید در خدمت به مردم، خود را نشان دهد، افزود: امروز با وجود همه مشکلات اقتصادی و کمبود منابع، همه فعالیت‌های عمرانی استان به مفهوم واقعی فعال است و با تحقق مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، اتفاقات خوبی در توسعه و پیشرفت استان خواهد افتاد.

 

کد خبر 1202319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha