بسیج سازندگی ۳۳ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی استان را آسفالت کرد

سرهنگ رحمانی گفت: این نهاد طی یک سال گذشته تاکنون ۳۳ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی استان آذربایجان غربی را آسفالت کرده است.

«سرهنگ احمد رحمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، افزود: برای این میزان مسیر آسفالت شده یک هزار و ۳۸۵ تُن قیر اختصاص یافته بود که با این میزان قیر  ۲۷ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت تولید شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مسیر آسفالت شده ۱۹۶ هزار و ۵۲۹ مترمربع برآورد شده، ادامه داد: برای هر مترمربع مسیر آسفالت شده بدون احتساب خاک‌برداری و سایر هزینه‌ها سه میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی گفت: حدود یک هزار تُن قیر نیز از سهمیه آذربایجان‌غربی باقی مانده که در تلاش هستیم این سهمیه را در سریع‌ترین زمان ممکن جذب و مصرف کنیم.

 

سرهنگ رحمانی بیان کرد: در اجرای عملیات آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی در ۱۷ شهرستان استان گروه‌های جهادی نیز مشارکت داشته اند و این نشان از اهتمام بسیج سازندگی برای توسعه آبادانی است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی فعال است که در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی، آموزشی و سازندگی در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

 

کد خبر 1202408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha