مراسم تشییع خوب و مناسبی در خور شان شهید «اسکندری» برگزار شود

سردار بوعلی با اشاره به اینکه مراسم تشییع خوب و مناسبی در خور شان این شهید برگزار شود و پرواز ورود شهید پنج شنبه شب وارد شیراز می شود، گفت: اعتقاد دارم تشییع شهید اسکندری در تمام شهرهای استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در جلسه هماهنگی مراسم تشییع سردار مدافع حرم «شهید اسکندری» که در محل نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: همه فرماندهان نواحی و تمام پایگاه های مقاومت باید مقابل مسجد با محوریت شهدا و شهید اسکندری فضاسازی کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه توقع اینست که ادارات هم در فضاسازی کمک کنند، اظهار کرد: شهرداری هم باید اتوبوس ها را برای ایاب و ذهاب در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع قبل از نماز برگزار می شود، افزود: اصل مراسم تشییع از میدان شهدا تا حرم و سپس تا چهارراه شاهزاده قاسم (ع) است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه مراسم تشییع خوب و مناسبی در خور شان این شهید برگزار شود و پرواز ورود شهید پنج شنبه شب وارد شیراز می شود، اضافه کرد: اعتقاد دارم تشییع شهید اسکندری در تمام شهرهای استان برگزار شود و مراسم تشییع شهید «اسکندری»، ساعت 9 روز عاشورا در میدان شهدا آغاز می شود.

کد خبر 1202420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha