برگزاری ویژه برنامه مهمانی آسمانی در آبادان

ویژه برنامه مهمانی آسمانی در قالب روایت خاطرات شهدا و روضه خوانی خیابانی با میزبانی خانواده های شهدا و ایثارگران در سطح شهرستان آبادان در حال برگزاری است.

«مهدی حرمانی» امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حسینی اظهار کرد: برنامه مهمانی آسمانی‌ها با هدف روایت خاطرات شهدا و روضه‌های خیابانی با میزبانی خانواده شهدا و ایثارگران از ابتدای ماه محرم در محلات مختلف سطح شهرستان در حال برگزاری است.

 

مسئول ستاد برگزاری ویژه برنامه مهمانی آسمانی افزود: این ستاد در کوچه پس کوچه‌های عاشقی آبادان، هر روز روبه‌روی خانه یک شهید، خیمه عزا به پا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه هر سال با آغاز موسوم محرم پرچم های عزای آقا اباعبدالله الحسین (ع) در کوچه پس کوچه‌های شهر نصب می‌شود اضافه کرد: بچه های هیاتی شهر آبادان چند سالی است که با وجود کرونا، سعی دارند با این روضه های خیابانی خانواده شهدا را از غربت نشینی دور و علم عزاداری ثارالله را به پا کنند و مرام و معرفتی که این بار در صفحات مجازی بازنشر و مورد توجه صفحه رسمی مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

 

حرمانی تصریح کرد: از ابتدای ماه محرم و ایام سوگواری تاکنون پنج ویژه برنامه در مقابل منازل خانواده های معظم شهدا برگزار شده است.

 

کد خبر 1202461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha