آزادی ۱۶ زندانی با مهر رضوی و سخاوت خیران  اصفهانی

همزمان با چهارشنبه امام رضایی، نسیم سخاوت و مهربانی خیران اصفهانی زمینه آزادی ۱۶ مددجو را از زندان اصفهان فراهم کرد.

همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، خیرین و نیکوکاران و مردم نیک اندیش استان اصفهان به تاسی از امام سوم شیعیان داشته های خود را با خانواده های چشم انتظار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی تقسیم کردند و موسم معنویت و مهربانی امام هشتم را در فضای زندان مرکزی اصفهان پراکنده کردند.

مدیر عامل خیریه امام موسی کاظم(ع) در گفتگو با خبرنگار خیرگزاری شبستان اصفهان درخصوص چهارشنبه های امام رضایی اظهار داشت: چهارشنبه های امام رضایی به لطف حضرت حق و به مدد و یاری امام رئوف و همت و سخاوت خیران و نیکوکاران اصفهانی و ابتکار خیریه امام موسی کاظم (ع)  همزمان با روز میلاد ثامن الحجج آغاز به کار کرد .

غلامحسین وطنی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ برنامه چهارشنبه امام رضایی برگزار شده است.

وی با اشاره به آزادی ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی واجد شرایط در طی این پنج چهارشنبه امام رضایی خاطرنشان کرد: برای آزادی این زندانیان در این ۵ چهارشنبه امام رضایی، بالغ بر ۷ میلیارد تومان جمع آوری شد.

وطنی با تاکید بر اینکه چهارشنبه های امام رضایی به همت خیرین امام موسی کاظم در محل زندان مرکزی اصفهان برگزار می شود متذکر شد : در پنجمین جلسه چهارشنبه امام رضایی و همزمان با دهه اول محرم با همت و سخاوت نیکوکاران و خیرین ۱۶ مددجو واجد شرایط از زندان اصفهان  آزاد شدند.

مدیر عامل خیریه امام موسی کاظم(ع) در ادامه با اشاره به کمک ۶۵۰ میلیون تومانی خیران برای بهبود و تعمیر فضاهای بهداشتی، فیزیکی و درمانی زندان اسدآباد اصفهان خاطرنشان کرد: در این چهارشنبه امام رضایی بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط خیران و نیکوکاران و مردم نیک اندیش استان اصفهان برای آزادی این ۱۶ مددجو که پس از بررسی پرونده واجد شرایط آزادی شناخته شدند،  جمع آوری شد.


این مراسم عصر چهارشنبه با حضور خادمیاران رضوی کانون خیریه علی بن ابیطالب بازار اصفهان و خیران و مددجویان در محل زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.

کد خبر 1202642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha