اختصاص ۱۵ میلیارد تومان در راستای تقویت ایمنی به راه‌آهن شرق کشور

داوودی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان در راستای تقویت ایمنی به راه‌آهن شرق کشور تخصیص می یابد، گفت: راه‌آهن شرق یک خط مهم در‌حوزه ترانزیتی محسوب می شود و برای احداث خط دوم این منطقه اعتباری حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان نیاز است که در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید مصطفی داوودی» امروز (13 مرداد) در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه آهن شرق کشور اظهار داشت: راه‌آهن شرق یکی از اولین‌های ریلی کشور از نظر توسعه و طول و در ردیف چهارمین در حوزه بار است.

 

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی انسانی راه‌آهن شرق در شرایط سخت آب و هوایی خدمت می‌کنند که قطعا مورد عنایت راه‌آهن کشور است.

 

وی به مطالبات مطرح شده در جلسه از سوی مسئولان شهرستانی اشاره کرد و گفت: برای احداث خط دوم راه‌آهن شرق اعتباری حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان نیاز است که در دست پیگیری قرار دارد و‌ در برخی بلاک راه‌آهن شرق دو خطه‌سازی در دست انجام است.

 

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از اعطای امتیاز به پیمانکاران و سرمایه‌گذاران صنایع جوار ریلی خبرداد و گفت: این مهم برای راه‌آهن شرق نیز محقق است و آماده استقبال از سرمایه‌گذاران هستیم.

 

داوودی با بیان اینکه اداره کل راه‌آهن شرق دارای ظرفیت بالای مسافری است، افزود: خادمین این حوزه را خادم زائران امام‌رضا (ع) می دانیم و برای پشتیبانی از توسعه این منطقه قول مساعد می دهیم چرا که راه‌آهن شرق یک خط مهم در‌حوزه ترانزیتی کشور محسوب می شود.

 

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پایان از اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در راستای تقویت ایمنی اداره کل راه‌آهن شرق خبر داد.

 

 

کد خبر 1202769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha