برگزاری مسابقه عکس با موضوع عاشورا در شهرستان گچساران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مسابقه عکس با موضوع عاشورا در شهرستان گچساران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اورنگ نارکی در این زمینه، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند حداکثر پنج عکس با موضوع عزاداری های حسینی را برای شرکت در این مسابقه به دبیرخانه مسابقه در امور هنری اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی تحویل دهند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: برای شرکت در این مسابقه آثار باید با نام و نام خانوادگی،کدملی و شماره تماس بر روی سی دی باشد.

 

نارکی مهلت شرکت در مسابقه عکس عاشورا را پایان روز 22 مرداد اعلام کرد وافزود: به 10 نفر از برگزیدگان مسابقه مذکور جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی عنوان کرد: برای تبیین فرهنگ عاشورا در محرم امسال برنامه های متنوعی در گچساران پیش بینی شده است.

 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: سوگواره هنرهای تجسمی با عنوان مشق عشق در قالب (خوشنویسی و نقاشی) ،برگزاری شب شعر عاشورائیان، گردهمایی مداحان اهل بیت(ع)، انتخابات انجمن مداحان و تجلیل از پیرغلامان از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده محرم امسال در این شهرستان است.
 
 
وی تاکید کرد:آئین روز جهانی مسجد، اجرای تعزیه در قالب سوگواره شهرستانی و راه اندازی کاروان پیاده روی اربعین با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه از دیگر برنامه های پیش بینی شده محرم و صفر امسال در گچساران است.
 
 
نارکی گفت:این برنامه ها با مشارکت انجمن های فرهنگی وهنری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گچساران در ایام محرم برگزار خواهد شد.
کد خبر 1202860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha