آگاه‌سازی افکار عمومی از خدمات و فعالیت‌ها نیازمند همراهی ادارات و نهادها با رسانه‌ها است

جمعی از مسئولان کردستان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات کردستان اعلام کردند: آگاه‌سازی افکار عمومی از خدمات و فعالیت‌ها نیازمند همراهی ادارات و نهادها با رسانه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر پنج‌شنبه با هیات مدیره خانه مطبوعات استان دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه رسانه قرار گرفته و بر لزوم همکاری و همراهی ادارات و نهادها با رسانه‌های استان تاکید کردند.

 

 

پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در این دیدار با اشاره به همراهی اصحاب رسانه با مجموعه تحت مدیریتش، تاکید کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و زنجیره‌های تولیدی و خدماتی زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی ضروری است ارتباط این سازمان با رسانه‌ها بیش از پیش گسترش یابد تا مردم از خدمات و دستاوردهای مهندسین و مخترعین و کشاورزان آگاهی یابند و خدمات آنها به افکار عمومی شناسانده شود.

 

 

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث‌فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کردستان نیز با اشاره به ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های این حوزه گفت: این ضرورت احساس می‌شود که خدمات و جاذبه‌های استان در خارج از مرزها هم به خوبی به مخاطبان شناسانده شود و در این راه نیازمند حمایت همه جانبه رسانه‌ای هستیم.

 

 

وی اظهار کرد: رسانه‌های استان نقش بسیار مهمی در معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های کردستان دارند.

 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: رسانه، محور توسعه است و اگر به‌خوبی ایفای نقش کند می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی یک منطقه کمک کند.

 

 

وی عنوان کرد: صنایع‌دستی و گردشگری در کردستان یک ظرفیت بالقوه در ایجاد اشتغال و درآمدزایی است که علاوه بر رونق اقتصادی، نشاطی مضاعف در منطقه ایجاد می‌کند.

 

 

گویلیان ضمن تقدیر از تعامل و همراهی مستمر اصحاب رسانه استان با این اداره‌کل، یادآور شد: امیدواریم خبرنگاران استان با ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده‌های خلاقانه، ما را در راستای پیشبرد اهداف توسعه استان بیش از پیش یاری نمایند.

 

 

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام رسانه‌ای در استان کردستان، گفت: حمایت از اصحاب رسانه و توجه به مسایل و مشکلات آنها نباید منحصر به ایام خاصی مانند مناسبت روز خبرنگار باشد و همیشه و همواره همه دستگاه‌ها باید برای توسعه رسانه‌ها در استان تلاش کنند.

 

 

شیروان یاری رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان، توفیق مفاخری نایب رییس و سید لطیف حسینی نسب  مدیر خانه مطبوعات هم در این دیدار هر کدام بخشی از مشکلات، مطالبات و ظرفیت‌های رسانه‌های استان را تشریح کردند و خواستار حمایت همه جانبه همه ارگان‌ها و ادارات و بخش دولتی و بخش خصوصی از توسعه رسانه‌ای  به عنوان پیش زمینه توسعه در استان شدند.

کد خبر 1202913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha