به میدان آمدن خادمان حسینی هلال‌‎احمر در آستارا

حیدرزاده گفت: خادمان حسینی هیئت علی اکبر(ع) جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا جهت خدمات‌رسانی به عزادارن در ماه محرم به میدان آمده‌اند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: خادمان حسینی هیئت علی اکبر(ع) جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا همچون سال پیش با استقرار در مساجد، هیئت‌های مذهبی و محل برگزاری مراسم‌های عزاداری به ارائه خدمات به عزاداران می‌‎پردازند.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا افزود: خادمان حسینی هلال‌احمر در قالب این برنامه به منظور مقابله با کرونا توصیه‌های بهداشتی را ارائه داده و آنها را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت و بین آنان ماسک توزیع می‌کنند.

 

وی با بیان‌اینکه ۲۰ عضو هیئت علی اکبر(ع) جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا متشکل از آقا و خانم به ارائه خدمات به عزاداران در ماه محرم می‌پردازند، تصریح‌کرد: تب‌سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری از دیگر اقداماتی است که خادمان حسینی در ماه محرم انجام می‌دهند.

 

حیدرزاده گفت: خادمان حسینی هیئت علی اکبر(ع) جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا در قالب این برنامه در مساجد شهری و روستایی حضور یافته و در سایر مناسبت‌های ماه محرم و صفر نیز این خدمات به عزاداران ادامه خواهد داشت.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز داوطلبین و امدادگران جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا آماده خدماتی‌رسانی به مردم و عزاداران هستند.

 

کد خبر 1203103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha