طرح محدودیت تردد در کرمانشاه اجرا می شود

حیدری،گفت: به مناسبت برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان طرح محدودیت تردد امروز شنبه ۱۵ مرداد ماه مصادف با روز هشتم ماه محرم در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان در کرمانشاه، گفت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی از ساعت ۱۵ امروز ۱۵ مرداد، ازحدفاصل تقاطع شهید مدرس تا سه راهی شورا، در خیابان شهید اشرفی و معابر فرعی منتهی به آن، اعمال خواهد شد.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه،با بیان اینکه  این طرح در راستای امنیت ترافیکی عزاداران حسینی اجرا خواهد شد،افزود:تا پایان مراسم از حرکت و توقف وسایل نقلیه در مسیر خیابان‌های شهید مدرس، آیت الله کاشانی و شهید اشرفی اصفهانی در محدوده برگزاری مراسم جلوگیری می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود و فقدان محل پارک در محدوده مذکور  عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم از تردد با وسیله نقلیه شخصی خودداری و با وسایل نقلیه عمومی به محل برگزاری مراسم عزیمت کنند.

 

حیدری ،تصریح کرد: اجتماع بزرگ عاشوراييان  امروز شنبه پانزدهم مردادساعت۱۷ عصر در حد فاصل ميدان انقلاب  اسلامي تا  ميدان  آيت ا... کاشاني با حضور  مردم وهيات هاي مذهبي و با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار مي شود.

کد خبر 1203360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha