کمبود فضای فرهنگی اصلی ترین چالش استان البرز است

مهرابی با اشاره به کمبود فضای فرهنگی به عنوان چالشی برای استان البرز گفت: رشد فرهنگ با محوریت ارتقاء و رشد برنامه های فرهنگی‌ از جمله مسائل اساسی‌ است که برای تحقق آن‌ باید برنامه‌ریزی‌ داشته‌ باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد مهرابی» طی نشست هم اندیشی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز که شنبه ( ۱۵ مرداد) در سالن اجتماعات این‌اداره کل برپا شد گفت: یکی‌از مهمترین چالش های پیش رو در البرز، کمبود زیرساخت های فرهنگی‌ است.

 

رئیس حوزه هنری استان‌ البرز افزود: توسعه فرهنگ با محوریت ارتقاء و رشد برنامه های فرهنگی‌از جمله مسائل اساسی‌ است که برای تحقق آن‌ باید برنامه‌ریزی‌ داشته‌ باشیم.

 

به گفته وی، برپایی محافل ادبی با هدف نقد ادبی همچنین برپایی نشست های ادبی شعر و داستان یکی از بسترهای جذب نوجوانان و جوانان است.

 

مهرابی تصریح کرد: فعالیت مدیران بومی‌در استان با نگاه دغدغه مندی به مسائل فرهنگی‌و پیگیری‌های موثر اهمیت اساسی دارد چرا که به واسطه این تلاش ها و پیگیری ها می توان انتظار داشت تحول جدی در زمینه رشد فرهنگی‌استان‌ داشته باشیم.

 

گفتنی است، طی این‌نشست هم اندیشی با محوریت کتاب و کتابخوانی تداوم و تقویت این‌مهم در قالب تفاهم‌نامه همکاری مطرح و به تصویب رسید.

کد خبر 1203463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha