خدمت به زوار اربعین حسینی افتخاری بزرگ است/ اربعین  محور وحدت و نقطه اتصال ملت های جهان است

بهرام نیا با بیان اینکه اربعین محور وحدت و نقطه اتصال ملت های مسلمان و جهان است، گفت: خدمت به زوار اربعین حسینی افتخاری بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام عصر روز شنبه( ۱۵ مرداد) در دیدار با «نصیف الخطابی»  استاندار کربلا، با تقدیر از کشور دوست، همسایه و مسلمان عراق به ویژه از مسئولان استانهای همجوار و زوارپذیر کشور عراق از جمله استاندار محترم واسط و استاندار محترم کربلا، ابراز کرد: کربلا مرکز و قلب زوار سراسر جهان اسلام است.

 

«حسن بهرام نیا» با تقدیر  از دکتر «مجتبی کریمی»، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا که در زمینه زیرساخت ها، ارتباطات  فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای ارتقای دو کشور ایران و عراق تلاش می کنند، گفت: تشکیل حکومت اسلامی در  کشور یک نقطه عطف در برای پیوند مسلمین در ایام اربعین حسینی و ارائه خدمت به زوار است و آنرا به فال نیک می گیریم.

 

وی افزود: دشمنان مسلمانان از برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در کشور عراق ناراحت هستند و سعی می کنند این کنگره عظیم را در که واقع بزرگ اجتماع مسلمین  جهان است را کم رنگ کنند اما به لطف خدواند متعال و عنایات حضرت امام حسین(ع) و با حمایت دولت جمهوری عراق و استاندار محترم کربلا، الحمدالله تا کنون نتوانسته اند نقشه شیطانی خود را پیاده کنند.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: حضرت امام حسین(ع) شما را انتخاب کرده است که در خدمات رسانی به زوار عتبات مقدسه و اربعین حسینی حضور داشته باشید، این دمت رسانی لیاقت می خواهد که خداوند تبارک و تعالی، این توفیق را نصیب شما کرده است.

 

بهرام نیا با تقدیر از خدمات ارزنده «نصیف الخطابی» استاندار محترم کربلا، گفت: بنده مجددا بر  دعوت از استاندار محترم کربلا برای سفر به استان ایلام تاکید می کنم که به همراه هیئت همراه به استان ایلام به عنوان میزبان سفر کنید و برای شما آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

 

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز در این دیدار گفت: امروز به حول و قوه الهی، شهر کربلا در میزبانی از زوار اربعین حسینی به خوبی عمل می کند و بحث هایی مانند مبلمان شهری در این شهر مورد توجه قرار گرفته است و مواردی مانند جمع آوری زباله و حتی تسفیه آب در دستور کار قرار دارد.

 

«مجتبی کریمی» افزود: همکاری های میان استان های مرزی به ویژه استان های بین جمهوری اسلامی و کشور عراق و استان کربلا بسیار مهم است و استاندار  محترم کربلا از این موضوع حمایت می کنند و استاندار ایلام نیز از اینکه ایشان، از استان ایلام بازدید داشه باشند استقبال می کند.

 

وی با تقدیر از مهمانوازی مردم و مسئولان استان کربلا در پذیرایی و خدمات رسانی به زوار، خاطرنشان کرد: از استاندار محترم ایلام که راه طولانی را برای حضور ذر کربلا طی کردند تشکر می کنم و امید است که این تعاملات و علاقه مندی های هر چه بیشتر شود.

 

 

 

 

کد خبر 1203492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha