کرسی تلاوت و احیای قرآن در بقاع متبرکه استان برگزار شد

سهیلی،گفت: بمناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین(ع) ۹ کرسی تلاوت و احیای قرآن در بقاع متبرکه استاندر شب عاشورا برگزار شد.

ساحل سهیلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت  کرسی تلاوت و احیای قرآن در بقاع متبرکه استان ، گفت: به منظور زنده نگه داشتن عاشورا و به تاُسی از مولایمان اباعبدالله الحسین علیه السلام کرسی تلاوت و احیای قرآن در شب عاشورا برگزار شده است.

 

رئيس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ، افزود: امام حسین (ع) با هدف احیای قرآن و معارف دینی قیامت کردند و در شب عاشورای نیز از لشکریان دشمن برای راز و نیاز، عبادت خدا و قرائت قرآن مهلت خواستند بنابراین پاسداشت قرآن و احیای آن در شب عاشورا بسیار با اهمیت است. 


وی خاطر نشان: آستان مقدس بقعه سیده فاطمه(س) ، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج)، امامزاده ابراهیم(ع )طاق بستان، امامزاده احمد (ع) سنقر ، امامزاده مهدی (ع) هرسین ، امامزاده باقر(ع) بیستون ، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور ،حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره) و امامزاده حسن(ع) اسلام آباد را از جمله بقاع متبرکه ای عنوان کرد که این مراسم در آن آستان مقدس برگزار می شود .

 

سهیلی،تصریح کرد: کرسی تلاوت در  امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان بعنوان برنامه شاخص با سخنرانی ، مداحی و احیای قرآن با حضور گسترده عزاداران حسینی برگزار شد.
 

کد خبر 1203715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha