مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی مهمان خبرگزاری شبستان شد

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان، به خبرنگاران این رسانه خداقوت گفت و تعامل رسانه ها با مساجد را مورد توجه و اثرگذار دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار در محل دفتر خبرگزاری شبستان حضور یافت و ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهید محمود صارمی، این روز را به فعالان این رسانه تبریک گفت.

 

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی همراه کارکنان حوزه های مختلف این ستاد، در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان حضور یافت و تعامل دو سویه و نیز اقدامات این رسانه در تبیین جایگاه مسجد و  نمود اثرات فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هنری در مساجد را بسیار مهم و اثرگذار دانست و در این باره اعلام حمایت کرد.

 

حجت الاسلام پاکدامن با عنوان اینکه هدف ما تربیت نیروی مسجدی و ارزشمند است، خواست تا خبرگزاری شبستان که رسالت اصلی اش توسعه ارزشهای دینی و فعالیت های مسجدی است،  در این باره همراه و همیار باشند.

 

«سمیرا نیستانی» مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در خراسان شمالی نیز ابتدا از مدیر و کارکنان ستاد فهمای استان قدردانی کرد و پس از آن تعالی مسجد و فعالان مسجدی را اولویت برنامه های رسانه ای این خبرگزاری در استان نام برد.

 

 

کد خبر 1204462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha